კრიტერიუმი/შკალა
|
დაბალი
|
საშუალო
|
კარგი
|
საუკეთესო
|
კვლევის მიზანი
|
არასწორად აყალიბებს მიზანს
|
ნაწილობრივ სწორად აყალიბებს მიზანს
|
აყალიბებს მიზანს სწორად განსაზღვრავს ცვლად და დამოკიდებულ სიდიდეებს
|
სრულყოფილად აყალიბებს მიზანს განსაზღვრავს სპეციფიკურ დეტალებს
|
კვლევის შედეის ვარაუდი
|
უჭირს ვარაუდის ჩამოყალიბება
|
აყალიბებს მაგრამ ვერ ასაბუთებს
თავის ვარაუდს
|
აყალიბებს მაგრამ ნაწილობრივ ასაბუთებს თავის ვარაუდს
|
აყალიბებს და ასაბუთებს თავის ვარაუდს
|
საუბარი
|
დსბნეულია დაგაუგებრად საუბრობს
|
ხშირად ჩერდება და იმეორებს ერთსა და იგივეს
|
გამართული და გასაგებია
|
გამართული და გასაგებია.არ ორჭოფობს,საუბრობს დარწმუნებით
|
დასკვნები
|
არ არის გაკეთებული
|
დასკვნები გაუმართავი და ულოგიკოა
|
ლოგიკურია და კარგად არის ჩამოყალიბებული,თუმცა მცირედი ხარვეზებით
|
ლოგიკურია,კარგად არის ჩამოყალიბებული და ორგანულია
|
პასუხები აუდიტორიის შეკითვებზე
|
უჭირს პასუხის გაცემა
|
პასუხი არ არის გამართული
|
თითქმის ყველა კითხვას პასუხობს
|
პასუხობს ყველა კითხვას
|
Wednesday, April 1, 2015
მექანიკური მუშაობა გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment